My Intuition keeps telling me...

Jag har ju alltid sagt att jag kan känna saker på mig innan det händer. Det har bevisats gång på gång. Senast idag.. Har haft en bad feeling sedan i söndags.. känns som att man bär något tungt inom sig... Och PANG! Idag kom det, såklart hade jag rätt igen.
Jag kan verkligen lita på mina inre känslor.

Inom ett område känns allt jättebra just nu! det går väääldigt långsamt och försiktigt, men det början kännas bra♥
Men för övrigt känner jag mycket ångest för tillfället. Jag kan inte sätta fingret på vad det är, inget speciellt som har hänt, men känner mig ändå nere, usch.. Jobbig känsla! Vet inte om det är årstiden? men jag ogillar ju egentligen inte hösten/vintern, tycker det är myyysigt :)  Så förstår inte varför jag känner mig så... :( Känner mig som en robot som går på batterier, utan känslor, lust eller vilja. Det är som att någonting saknas utan att jag vet vad.

Lite problem som har löst sig nu i alla fall.. Det har varit för mycket helt enkelt. 

flummig text.. haha...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0