1 September


Nu är verkligen sommaren över :(
Denna sommaren har varit väldigt händelsrik. Av både bra och dåliga saker.
(men mest bra måste jag säga)
Det har varit vänner, fester, dricka, svek, galna nätter, lögner, bråk, resor, drama, sorg, rykten, lycka, besvikelser, skratt, kärlek♥ ...... Vänner som jag kommit mycket närmare som jag är väldigt glad över och nära vänner som jag kommit ifrån. Man har lärt sig vem man kan lita på och vem man inte kan lita på (när det gäller vissa saker.) och att vissa människor aldrig förändras.
Trots mycket som har hänt så har detta varit
en av de bästa somrarna i mitt liv!!! :D



Här kommer (en liten del) av min sommar i bilder... Det har ju hänt en massa!! :) Tyvärr tar man ju inte bilder på allt.

Födelsedagar


Midsommar

Stranden

Madrid

Hamburg

Ven

Tivoli

Grillat en massa (haha, äcklig bild!)

Brölopp

Palmfestivalen

Kubb

restaurangbesök

Vår "skräck-kväll" med besök i skogen på natten, FY FAN!

drinkar

kräftskiva

singstar

maskerad

Utekvällar


nya bilder


massa fest


och mycket mycket mer...

Tack alla för en underbar sommar! ♥



Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv babyboo!

Den har verkligen varit precis som du beskriver. Upp och ner, fram och tillbaka. Men rolig!

Hoppas att jag ligger på den positiva sidan av dina minnen ;)

I love you!

2010-09-01 @ 21:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0