Langos

Igår var jag och Emmeli i Malmö hela dagen och shoppade... Fanns egentligen inte så mycket men köpte ändå en massa, mest onödiga saker :S Får alltid ångest efter jag lagt massa pengar på onödiga saker.... well well, ville ändå ha allt jag köpte.. fina grejor!! :)  (Visar allt jag köpte sen)
Alltid så kul att vara med Emmeli, vi är lika förvirrade båda två.. haha..



På kvällen lagade vi Langos som blev skitgoda!! :) Hur trevligt som helst... Drack lite vin och spelade spel. Sen blev det lite heta diskussioner mot slutet... haha..  Ibland hatar jag att jag kan ha så hett temperament...borde bara hålla käften :P  önskar att jag bara kunde sitta tyst och fint och bara le.


Våra fina langos... Denna är nog Tobbes, han var the master med sina fina langos.




Nu har vi precis vatt hos dom igen och haft filmkväll... Vi såg The ghost writer... världens segaste film.. haha..
Nu kokar jag ris till jobb imorgon, sen ska jag lägga mig.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0