kommentar


Postat av: Nummer

Asså, har läst ett par inlägg i sennan blogg. Helt ok. Men något jag inte fattar e? Den personen som kallar sig your dream. Antingen så e de Paulina som komenterar själv. Eller också e de den stalkern som hon snacka om i något inlägg. Villket e de?



Svar: Hahaha.... det är verkligen inte jag som kommenterar mig själv.. :P (Men tror absolut inte det är någon stalker? tycker det är skitkul när folk kommenterar ju, fler borde göra det!)   :) 
Men är också väldigt nyfiken på vem det är.... "Your dream" Vem är du? :)




Kommentarer
Postat av: Your Dream

Kan ju berätta så pass att vi känner till varandra Paulina och har snackat några gånger. Mer information än så behövs inte.



Hade jag inte velat vara anonym så hade jag ju använt mitt namn när jag postar mina kommentarer.



Stalker, jag ?? Nehh, tror inte det.

Eller har jag kanske ett Paulina altare här hemma ??

Nej, inte ens det har jag.



Må väl och lev dina drömmar.



Mvh.

Your Dreams

2010-09-11 @ 12:10:31
Postat av: Anna

Haha! Shit vad jag är nyfiken på vem du är, Your Dream!

2010-09-12 @ 21:38:06
Postat av: Nummer

Haha, de där med stalker var ju klart ett skämt. Tyckte bara de var så kul när jag satt och läst igenom lite inlägg och såg att "Your dream" hade posta på alla.



Fortsätt att kommentera "Drömmen".

Fred Ut! :D

2010-09-14 @ 23:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0