Jag ska bli träningsnarkoman!

Så fort jag har en ledig tid över kommer det att bli powerwalk istället soffan! Ska försöka gå på så många pass som möjligt i veckan och ska även försöka ta mig till gymmet och träna lite styrketräning!

Det som behövs för ett snyggt och sundt utseende är: Träning, vatten och sömn.
Men detta är inte endast för utseendet, utan även för hälsan! Jag har varit alldeles för trött på senaste och tror detta kommer att hjälpa mycket! Under perioder då jag tränat mår jag alltid mycket bättre.
Så nu ska jag ta tag i detta!! :)



Har känt mig duktig denna veckan, i tisdags gick vi en lång runda runt flaningen.. Vi gick i ca en och en halv timme! :) Tiden går snabbt när man har kul! ;) 
Och igår var vi på ett träningspass, tyckte dock det var lite för mesigt, jag behöver svettas mer för att känna att jag tränar! :P
Efter det kollade jag och Sofie på Idol som vi spelat in hemma hos mig, kul att det har börjat igen!

 


Kommentarer
Postat av: Your Dream

Har hört många som talat gott om det här Zumba dancing.. Kanske något att pröva, kan du ju göra hemma framför tv'n.

2010-09-09 @ 16:32:39
Postat av: Paulina

ja har också hör att det ska vara bra, men nog inget för mig :) Har inte så bra diciplin på mig själv, så jag hade säkert aldrig gjort det...

2010-09-10 @ 14:40:59
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0