Godmorgon!

Sitter med en kopp kaffe och försöker vakna! Är så himla trött om morgnarna (och kvällarna), orkar knappt gå upp! Ligger och drar mig i sängen tills jag verkligen inte hinner ligga kvar och sen springer jag upp och stressar hela morgonen.

Har bara ätit sallad denna veckan känns det som, både till lunch och middag! (för att jämna ut helgens onyttigheter kanske?) Jag gör jättegoda sallader, men jag behöver nåt mer....blir ju inte mätt på det! Nä, nu får jag sluta gnälla :P

ÅÅh just det.. Måste till Bikbok!!! Vill ha en topp därifrån :P Har inte shoppat på länge faktiskt! inte alls likt mig...

Igår såg jag Remeber me. Den var lite seg emellanåt... Men den var bra! Blev lite chockad, visste inte alls vad den handlade om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0