Godmorgon

Igår var jag och Snuffi på Zumba, det var skitkul :D
Det kom som en överaskning eftersom jag läste "Zumba" men tänkte något helt annat... haha
men det var skoj... dansa, jucka, röra på höfterna, osv.... Nu har jag en jävla träningsverk i magen :P
Idag ska jag tvätta och städa och allt som hör till, ska försöka hinna med att träna också.

Känns så trist att jag knappt hinner/orkar träffa mina vänner och hitta på saker under vardagar.... :( Kommer ju hem vid 5, sen ska man hinna laga mat, äta, träna, duscha och sen är det nästan läggdags? Hoppas jag har mer tid över nästa vecka..





Kommentarer
Postat av: Your Dream

Zumba is da shit... ;)



Hmmm, vuxenlivet gör sig påmint.

Kanske snart dags för nya livsvärderingar.. ;)

2010-09-16 @ 10:41:47
Postat av: L

Zumba är inte det "skitet" från TV shop?

2010-09-16 @ 19:55:53
Postat av: Paulin

Jo det är det :P haha.. Men jag gjorde det inte hemma med dvd. Utan pass med instruktör..

2010-09-17 @ 07:50:57
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0