Fucked up!!

Igår efter Idol, såg vi den sjukaste, äckligaste, stördaste, vidrigaste filmen- Human Centipede
riktigt motbjudande!

Jag visste vad den handlade om men ville ändå se den! :P
Hur kommer man ens på en så sjuk idé? Regissören måste ju vara ett riktigt psykfall! 
Nu kommer jag aldrig våga gå hem till en främling, eller springa runt i skogen mitt i natten.. (inte för jag brukar göra det)
Det sägs att det kommer en tvåa också, och att ettan är som "My little Pony" i jämförelse med del två! haha...wtf? kan det verkligen bli sjukare?








Nä, jag tror faktiskt jag hade föredragit porrfilmsversionen av den!




Kommentarer
Postat av: Your Dream

Finns det en porrfilmsvariant då ?

Eller vi skall göra en egen ? ;)

2010-09-28 @ 08:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0