FRIDAY!




Hell yeah!!
Äntligen helg, denna helgen har verkligen varit efterlängtad... (det är varje helg i och för sig) men oftast är det p.g.a allt kul som helgen innebär, denna gången är det av ren trötthet! Orkar inte jobba en dag till!

Det blir nog en lugn helg... Har festat för mycket heela sommaren och innan dess, och det kommer bli mycket fest nu framöver, så behöver ta det lugnt ibland också :) och denna helgen blir Perfekt för det!

Ikväll ska jag nog bara vara hemma och äta en god middag, fläskfilé tror jag :) och kolla på fotboll och film!
Och imorgon ska jag till Malmö och shoppa med Emmeli på dagen, så får vi se vad som händer på kvällen.

Trevlig Helg gott folk!






Kommentarer
Postat av: Anna

Du har gjort något med bilden va?

Eller ser jag i syne? hahaha!

2010-09-03 @ 18:20:35
Postat av: Paulin

haha... nä du ser inte i syne... Har redigerat den lite, Skitkul att leka med färgerna lite :)

2010-09-04 @ 10:16:45
URL: http://mepaulina.blogg.se/
Postat av: Sofie

Fina du <3

2010-09-04 @ 11:35:16
URL: http://snoffan.blogg.se/
Postat av: Bradd Pitt

E de du baby Angelina Jolie!

2010-09-06 @ 09:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0