Flytt pågår

Jepp, håller på att byta rum/kontor på jobb nu....Eller, jag gör ingenting egentligen, men killarna springer för fullt med möbler hit och dit... (som jag för övrigt tycker synd om, varje gång dom frågar mig om det är OK och om rummet är klart så kommer jag på nåt nytt jag vill att dom ska göra/ändra..haha)

buuhuuu... jag vill inte :( mitt förra rum var mycket, mycket  finare! mer stilrent liksom, detta är bara smutsigt och fult och fullproppat med grejer som jag inte hade i mitt gamla rum, så det ser väldigt stökigt ut.. ska försöka städa så mycket det går och se om jag hittar någon fin tavla, (finns väl bara produkt-tavlor?) och fina blommor jag kan sätta upp...
Dessutom gillar jag inte den korridoren.. har aldrig gjort.. men där är ju massa trevliga människor :) Så det blir nog bra.
Nä nu ska jag sluta klaga.. hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0