fin middag

Igår var vi hos Sofie och Simon som bjöd på middag. Sofie hade lagat en jättegod köttfärspaj och en god sallad! och vin till det =) Supertrevligt!
Sen gick vi tjejer iväg till stan och shoppade en massa. Vi skulle egentligen inte köpa så mycket, men slutade med att alla köpte vars en vinterjacka och massa annat skit.. Vi kan inte låta bli helt enkelt!! haha.. Illa det här. Måste skärpa mig!!
Efter det gick vi hem till mig och kolla på Idol. Dom blir bara bättre och bättre tycker jag..



fin liten fjäril på glaset, matchar mina naglar :) 


Kommentarer
Postat av: Anna

SAKNAR DIG OERHORT!!!

2010-09-30 @ 16:33:24
Postat av: Your Dream

Hmmm, du får nog låta din kille sköta om din ekonomi.

Det här håller ju inte att springa och impuls handla.. ;-)

2010-10-01 @ 07:31:54
Postat av: Paulina

SAKNAR DIG MED Anna!!!

:)

2010-10-01 @ 15:42:38
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0