The last airbender

Oj, såg att jag inte skrivit på länge :P
Har inte skrivit sen i lördags då vi var på väg till Malmö. Vi var iaf på bio och såg The last airbender, se den inte! Skitkass! eller så var den bara för mesig för min smak. Gillar egentligen inte fantasy filmer men vissa kan vara bra, så jag gav den en chans, men nej! Ville bara att den skulle ta slut, satt och underhöll mig med att lista ut var jag sett skåderspelarna innan. Och kom fram till att jag kände igen en av huvudrollerna, det var en av vampyrerna i Twilight, ni vet han blonda med spännda ögon som ser ut som att han skitit på sig?! Och rätt var det! För det var han sen när jag kollade upp det på imdb. ;)
Man märkte inte ens 3D effekterna i filmen, men den nya Saw-filmen ska vi definitivt se i 3D  :)

Men jag ska inte klaga, för jag hade underbart sällskap♥ och det gör allt! Vi hade en jättetrevlig kväll. :) Vi var ute och åt sen satt vi en stund på Expressohouse och drack chailatte, nya vinterfavoriten :)







Kommentarer
Postat av: Anne

Sv: hihi tack :) oorgh du, du du! haha, det heter inte expressohouse! Vill slå dom som säger så, vad ör expresso liksom? :P ESPRESSOhouse heter det stumpan :D

2010-10-19 @ 16:18:51
URL: http://annenimtoft.blogg.se/
Postat av: Paulina

Haha... sorry gumman :P jag vet att det egentligen heter så. men jag har svår för det! Låter ju mycket bättre med expresso.. :) hihi

2010-10-20 @ 08:26:28
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0