Sopa under mattan

Igår när jag kom hem från jobb så städade jag som aldrig förr!!! ...    Var taggad som fan, så man får ju passa på! :P  Oh GOD vad jag röjde undan, slängde, sorterade hela kvällen.
Far runt som en tok. Ni vet när man blir helt inne i det man gör, och till och med glömmer bort att äta? Glömde helt bort både tid och hur jag egentligen såg ut. Glömmer ju bort att man kan se in i lägenheten hur lätt som helst! Haha..  Speciellt nu när  det börjar bli mörkt så tidigt.
Var inte klar förrän vid  11 nån gång med att sortera kläder (IGEN! Får göra det hur oftas som helst) och det blev en stor låda ner till källaren. 

Jättefint blev det i alla fall. Skönt att komma hem när det är så fint :) Nya blommor, färska fruktet, skurat golv, och en svag doft av såpa i köket. Nya ljus i alla ljusstakar och allt skiner…..... Allt synligt ja!  men inne i klädkammaren, alla  skåp och lådor... där möts du av en krigszon, för det är nämligen där jag ställt all skit som stökade, en lurstädning som kan lura vem som helst, så länge du inte öppnar dörren.






Kommentarer
Postat av: Your Dream

Kan man möjligtvis hyra in dig som städhjälp ??

Kanske i samma outfit som kvinnan på bilden "blink blink"

2010-10-14 @ 08:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0