Pussycat!

Vårt jobb börjar snart likna en djurpark.. vi har att göra med alla möjliga djur nu förtiden...
Just nu bor här en kattfamilj utanför. En kattmamma och tre små kattungar var det från början, Nu är där bara en kvar men den får också snart ett hem :)

Den här lilla svarta på bilden nedan var den sötaste av dom!! Så sjukt liten, lika stor som min hand! (ni ser, mindre än en smal tegelsten!) Så fort jag kom ut till den (första gången) så sprang den mot mig och ställde sig på mina skor. Sååå sjukt söt liten grej! ville bara ta hem den, men det var någon annan som gjorde det, tack och lov!
 Tycker synd om den som är kvar där ute nu när det är så fult väder :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0