vinter

Denna helgen har varit helt underbar och jag har utnuttjat den till max! :) Gjort saker från morgon till kväll, känns bra!
Igår åt vi supergod tårta hos Amanda som fyllde år :)
Sen mötte vi upp dom andra i stan och gick en runda på Julskyltningen. Supermysigt ♥ Vå åt Langos (de godaste langos jag ätit!) och sen blev det glögg och ål-lotter. tack och lov vann vi ingen ål :P
Det var sviiinkallt ute.. Jag hade på mig 5 tröjor under jackan, kände mig som Michelinmannen.
På väg hem såg vi att dom hade ljusshow i parken, jättefint!
Snodde lite bilder från Snuffi,(hoppas det är ok?) För min kamera SUGER!!!!! argh!





Har Sofie och Simon barn? haha, så söt. En liten unge som ville vara med på bild.


Kommentarer
Postat av: sofie

Helt okej gumman :D Hahahah roligt med de barnet, naw :)

2010-11-29 @ 21:47:44
URL: http://snoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0