suck that!

Här kommer min första Hiss & Diss- lista.


HISS

Sofie, som precis klarat sin frisörexamen, Grattis! :)

Restylane, Juvaderm osv. Tycker det är så snyggt med stora läppar. Ska testa det någon gång snart.


Annes blogg som blivit jättefin på senaste tycker jag. Uppdaterar ofta, mycket bilder, blandat innehåll, I like! annenimtoft.blogg.se (vet inte hur man länkar!!)

•Debaser, härligt ställe om man  vill gå ut i Malmö.

Falafel, Åt det för första gången igår, (tror jag har ätit det en gång innan för många år sedan också) Men gud så gott det var! Varför har jag aldrig tänkt på det?





 DISS

Tändar-tjuvar...För fan alltså!! Vad är grejen med att sno tändare? Eftersom jag inte är rökare i vanliga fall så har jag liksom inte tusen tändare hemma. Och VARJE gång jag köper en ny (Skitfina dessutom) Så tar någon den. Grrrr... Så du som tog min rosa tändare i lördags- lämna tillbaka den! ;) 
Vad ska jag nu tända mina ljus med?! :(

Killar som tar bort en från facebook osv för att deras flickvän tvingar dom. Vad hjälper det? Att du slutar påminnas om mig? Blir så irriterad på sådant. Känner man sig säker i förhållandet behöver man inte ta bort folk. Bevisar bara att man trots allt betyder mycket för dom.


Missförstånd. Folk som tror på rykten utan att lyssna på en förklaring. Kan få hatblickar från tjejer som jag tidigare snackat med bara för dom TROR vissa saker som inte stämmer över huvudtaget utan som dom hört på fyllan av någon random full människa.

Killkompisar som bryter kontakten så fort de får flickvän.


• Stör mig när jag läser kommentarer på bloggar, (eller av bloggarna själva) där dom så fort dom får en elak kommentar tror att det är från folk som "bara är avundsjuka". Jag har aldrig kommenterat elakt till någon! (Däremot kanske tänkt vissa saker, och då har det aldrig handlat om avundsjuka.) Så NEJ, jag tror inte folk är avundsjuka bara för dom skriver något dom tycker som inte stämmer överens med din uppfattning av dig själv. Vissa människor har verkligen ingen självdistans alls och har svårt att förstå att det finns folk som faktiskt tycker illa om dom som INTE är avundsjuka?! utan helt enkelt tycker du är ful, tjock, ser ut som en transa eller vad dom nu säger.


 



Kommentarer
Postat av: Emlan

Vilken bra lista gumman! Jag har alla fall inte tagit din tändare :) hehe vet hur de känns.. !! pussss

2010-11-05 @ 15:52:28
Postat av: Anne

Åh vilken ära att få vara hissad :D Puss stumpan! <3

2010-11-06 @ 16:51:35
URL: http://annenimtoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0