Blackie

Igår följde jag som sagt med Emmeli till hennes skola. Hon tog av lite av mina extansions och färgade håret, det blev nästan helt svart :) Sen åt vi Subways goda baguetter... kom hem vid 11, så det blev en lång dag. 
Idag ska jag till Sophia en runda efter jobb.... (Just det, kom på att jag har glömt lägga upp bilderna från Martins överraskningsfest förra veckan :) Får se om jag hinner lägga upp dom ikväll.)

Jag har så mycket jag vill skriva om nu.... Tankar, känslor, funderingar, åsikter... men jag har aldrig tid! Har bara varit ytliga inlägg på senaste. Men lite längre fram kommer det lite djupare inlägg.
Saknar att skriva av mig lite. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0