Too faced - Lip injection extreme






En del har frågat mig hur det gick med läppserumet jag beställde från eleven.se

Så här kommer en liten recension om Too faced - lip injection extreme:


Jag har prövat en del lip-plumpers från olika märken och ingen har funkat. Men denna gör faktiskt det! Den gör inte underverk, man kan inte förvänta sig dubbelt så stora läppar, man får tänka på att det bara är en lip-plumper och inte läppförstoring ;) 
Den gör ytterst lite skillnad. Men om man ändå lägger pengar på lip-plumpers ska man helt klart välja denna!

(Jag tror det är olika från person till person om det fungerar eller inte, för jag har hört av andra att det inte alls fungerat för dom, så det är nog väldigt individuellt men på mig funkade det! :)














Närbild:









(Läppglanset är inte så ljust egentligen som det ser ut på bilden)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0