Jag är som sexigast när jag städar!

Sorry för dålig uppdatering, känns inte bra när jag ser att alla mina besökare är trogna och är inne varje dag :)

Jag åkte iallafall hem från malmö i lördags för jag kände mig lite halvsjuk. Var och fikade med Micki och så gick jag en låång runda, var ju så fint väder! Älskar det :) Kvällen spenderade jag hos mamma med mina syskon. Melodifestivalen, film och så spelade vi spel. Riktigt kul var det!

Och igår har jag bara städat, städat och städat! Hela dagen, från att jag vaknade tills jag somnade. Så nu går det inte att hitta ett enda dammkorn i hela lägenheten!! Jag har alltid en så snygg outfit när jag städar... tights, linne, och så gör jag en boll av håret mitt på huvudet och ett sånt där sexigt rosa tjockt band (pannband?) som man hade när man var yngre. ;)
Känns så himla skönt efteråt när man är klar med allt, och lägenheten är så fin och ren! Så härlig känsla att bara lägga sig i en renbäddad säng när man är nyduschad. Nu låter det precis som jag har jättestökigt i vanliga fall :P riktigt så illa är det inte... men det är ändå en härlig känsla när det är helt nystädat :)  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0