helgen

Så skönt att vara ledig idag!! :) Får ju ta igen idag eftersom jag spenderade hela dagen igår på att vara bakfull... Kan inte minnas när jag var så bakfull senast.... usch! Var så jääävla full i lördags. Jag är ganska lättpåverkad i vanliga fall, och nu hade jag inte druckit på länge så det blev ännu värre... Men jag hade jävligt roligt iallafall.
Jag var med Emmeli och Sofie.. riktigt skoj  :)  Sedan gick Sofie iväg på fest och jag och Emmeli gick vidare till Hannah.  Sen avslutade vi kvällen med en massa dans på Kristall...

Lite bilder....

min outfit:



Söta Emmeli

och Sofie :)

















Kommentarer
Postat av: ^^

Ja som man bäddar får man ligga ;P

Tur att du hade kul iaf.

Hoppas du mått bättre idag Paulina.



2010-03-01 @ 17:26:53
Postat av: Paulina

Ja, jag har endast mig själv att skylla :P

Jag mår betydligt bättre idag, hoppas du också mår bra och att du också hade kul :)

2010-03-01 @ 19:57:51
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0