hej hej :)

Idag fick jag ett sms där det stod "Tack för du är en så bra vän".
Det var så skönt att höra! Jag blev så glad :) Det värmer vekligen!
Det är såå viktigt att visa sina nära och kära hur mycket dom betyder för en och hur mycket man uppskattar dom men det är mycket sällan man gör det, tyvärr.
Så kom igen nu gott folk!! Skicka nu ett sms, mail, hälsning eller vad som helst till era närmaste och berätta hur mycket dom betyder för er och att ni är glada att ni har dom! ♥ Så gör ni dom glada! :)


Nu är det fredag igen :) Jag har en massa saker att göra i helgen, ska bli kul! Bl.a åka till malmö och shoppa :) Måste köpa en massa saker som behövs, såsom smink, hårprodukter, kläder osv.

Måste bara berätta..... här kom precis en liten bebis på besök, en pytteliten bebis :) :) några veckor bara.. GUD SÅ SÖT hon var!!!!! världens gulligaste.. bebisar är så underbara!! ååååhhh.....Jag klarar inte av att se så söta saker, jag blir helt galen.... haha..


Kommentarer
Postat av: Anne

Ha en supertrevlig helg :) <3

2010-03-26 @ 13:11:15
URL: http://annenimtoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0