Fullspäckad vecka nu igen!


Den här veckan blir inte lugnare än förra, mycket jag ska göra och hinna med.
Men ikväll ska jag i alla fall bara vara hemma och ta det lugnt, så att jag kan bli helt frisk! Sen är det en massa planer för resten av dagarna, ibland önskar man att veckan hade fler dagar...

Nu när det börjar bli vår (?) blev jag sugen på att köpa en massa nya inredningsprylar. Vill ha så mycket!!


Lite av min fina lägenhet:  (gamla bilder)












Kommer att sakna den här lägenheten den dagen jag måste flytta. Älskar den!



- Har ni några förlsag på fina saker man kan ha till hemmet??







Kommentarer
Postat av: Anne

Blommor :)

2010-03-08 @ 22:21:06
URL: http://annenimtoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0