Dark Date!


Igår såg jag Dating in the dark för första gången. Det var ganska roligt faktiskt!  Men jag kan säga att jag aaaaldrig hade kunnat ställa upp på något sådant.. Jag är nog alldeles för ytlig för att kunna göra det.

Tänk så viktigt utseendet är! för mig är det faktiskt jätteviktigt!! Fast många vill få det att verka som att det är insidan som räknas. Jo visst! insidan och personligheten räknas i längden, men det är fortfarande utseendet som kommer först! och sen kommer personligheten.
Även om många inte vill erkänna detta så tror jag att det är så!
Bara genom att kolla på folk kan man redan utesluta en heeeel del som man inte ens kan tänka sig att börja träffa pga deras utseende. Och sen av de som är "godkända" i utseendet som man hade kunnat tänka sig ha något med, väljer man sedan efter personligheten. Så visst är utseendet viktigt!!

Förstår inte dom i programmet som grovhånglar och sånt utan att ens veta hur den andra ser ut?!! Det hade jag aldrig kunnat göra! Det är ju en sak att träffas och lära känna varandra, men att hångla?!
Det handlar ju helle inte enbart om att personen kan vara allmänt ful, det är ju så mycket mer... t.ex: hår, fräknar, färger, blicken, ögonen, miner, hygien, klädstil osv... så usch nej, hade aldrig kunnat göra något med någon jag inte har sett! :P haha









Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur fan kan du sitta och skriva så när du har årets slask till pojkvän?

2010-03-24 @ 16:47:35
Postat av: Paulina

Tycker det var en väldigt omogen kommentar! Jag skriver att utseendet är viktigt för mig, samtidigt har alla sina egna ideal om vad som är snyggt eller ful. Det du tycker är snyggt kanske jag tycker är fult och tvärtom.

2010-03-25 @ 11:37:26
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0