SATC 2


Jag hörde att filmen hade fått dåligt betyg. Men jag förstår inte varför? Jag tyckte den var bra! Om man har följt serien och man är Sex and the City-fan så kommer man definitivt att gilla filmen. Vill inte avslöja något, berättar därför ingenting om handlingen.

Jag ÄLSKAR verkligen Sex and The City, karaktärerna, deras liv och Carries Garderob!!! Vill ha! När den slutade ville jag bara se mer, så jag hoppas verkligen att det ska komma fler filmer... Då denna inte kändes som någon "avslutningsfilm". Hoppas dom fortsätter göra filmer tills dom blir 90år!!  haha...

Jag Älskar att alla karaktärerna är så olika för att alla känner nog igen sig i någon av dom. Om inte annat så känner man nog igen sig en liten del hos varje..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0