Tv-kväll

Jag har varit hemma från jobb nu i två dagar eftersom jag är sjuk... Hade känt mig lite halvkass förra veckan, men det bröt ut ordentligt efter helgen. Men det är på bättringsvägen nu iallafall. Tänkte vara hemma imorgon också för att vila ut ordentligt och bli helt frisk så är jag igång igen sen på torsdag frisk och pigg :)

Känns i alla fall ovanligt att vara ensam hemma en hel dag utan att kunna göra något. men det är ganska skönt. Just nu sitter och äter chips och dippa och kollar på Ugly Betty, sen blir det Desperate Houswifes och Cougartown.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du kunde springa på lilla torg onsdag kväll....

2010-06-05 @ 12:33:31
Postat av: Paulina

Jag mådde bättre på kvällen! dessutom behövde jag lite luft efter att ha suttit instängd i fyra dagar! det hjälper också så att man ska bli frisk.

2010-06-05 @ 12:42:05
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0