Visste ni att squash och zucchini är samma sak?


Det visste inte jag..... Igår blev jag ombedd att handla Squash till en maträtt som J skulle laga. Jag och Micki letade som galningar inne på ICA, hittade inget! Vi hittade något liknande men det hette Zucchini. Så jag sket i det och åkte till CityGross idag istället, Där ser jag att det står både Squash och Zucchini på den lilla skylten!! Hade jag ingen aning om att det var samma sak. Micki lurade mig dessutom :) hon sa att det inte var samma sak. :P

I alla fall, nu har vi äntligen köpt det och maten väntar i ugnen. Jag är sviiinhungrig! Så jag hoppas det är klart snart!






Allt blir mycket finare på en fin skärbräda :)


Kommentarer
Postat av: Bambina

go morron ..

2010-05-05 @ 14:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0