so hot!


Armanis nya ansikte utåt, my favorit: Megan Fox










Tjejer är mycket snyggare än killar.... Jag ska nog bli lesbisk...

Jag vet att det inte är något man "blir", utan man ÄR det, eller "föds" med det osv... men jag skulle vilja vara det :)
och slippa alla kill-problem. :)
Men jag är iallafall definitivt Bi.
Jag har alltid haft pojkvän, och jag skulle aldrig kunna tänka mig att vara tillsammans med en tjej. Men när det gäller utseende tycker jag bara om tjejer, mycket finare att kolla på :) (med undantag från ett fåtal killar.)
Har pratat med tjejer om detta... Vissa av dom säger att dom kan tända på tjejer men i huvudsak killar! Jag känner tvärtom, tänder endast på tjejer. sjukt?
Är det ett problem?





Kommentarer
Postat av: Undrande

Du skriver att du ''tänder endast på tjejer''

hur funkar det då med din pojkvän? kan du inte tända på honom?

2010-04-04 @ 22:44:07
Postat av: Paulina

Jag skriver lite längre upp "med undantag från vissa killar" därav mina pojkvänner.

Vad jag menar med att jag endast tänder på tjejer är när man kollar på folk, tv, filmer osv. Har aldrig nånsin tänt på en kille, däremot tjejer :)

Så detta menar jag förutom mina pojkvänner, de är undantag.

2010-04-05 @ 11:18:59
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0