Plastic Fanatic




Ingen har väl missat Heidi Montages totala omförvandlig? Jag har skrivit ett inlägg om henne tidigare, om hur hon har förändrats utseednemässigt sedan innan hon blev känd tills efter med en del plastikoperationer, nu har hon gjort det igen! Och nu är förändringen ännu större, speciellt i ansiktet.
Helt fantastiskt egentligen vad kirurger kan göra, de kan verkligen förvandla en person.
Det jag tycker är synd är att redan vara beroende av operationer vid 23-års åldern :( undrar då hur hon kommer se ut när hon är 50? Och jag förstår inte heller hur hon orkade göra hela 10 ingrepp på en och samma dag?! Hon kan ju inte ha rört sig på minst en vecka iallfall, Stackare.









Det hon har fixat är:
Pannan/ ansikte (botox)
Ögonbryn (lyft)
näsan
läppar & Kindben (Förstorat)
Hakan (förminskat)
Halsen
Öronen ("dragit in")
Ytterligare en Bröstförstoring
Fettsugning - midja, höfter, inner och ytterlår
Förstorat sin bakdel


Jag tycker hon är jättesöt, både före och efter sina operationer. (mest före).
Men hon hade verkligen inte behövt dom!!! Hon Var ju redan jättefin! Jag förstår om man gör 10 ingrepp pga en olycka eller medfödda fel eller liknande. Men hon hade ju inga fel?? Jag hoppas det inte är hennes sviniga pojkvän som ligger bakom det här, (som jag för övrigt inte klarar av).
Från första till sista bilden är det inte så många års skillnad, men det ser ut som det. Hon föråldras i förtid!




Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Det var nog bättre innan.

2010-01-19 @ 12:45:07
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: lollo

om man är snygg, varför då hålla på??

jätte fin före!!

2010-01-23 @ 15:04:08
URL: http://lovisalowenborg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0