Resor

Jag har ett problem. Inget allvarligt, egentligen ett I-landsproblem :)

Jag planerar att resa, älskar att resa, (det jag mest älskar tror jag) Problemet är att jag vill resa till så många ställen och jag vet inte i vilken ordning jag ska ta det?


Några av platserna jag vill besöka under mitt liv:


USA







Chile



Thailand



Spanien - Ibiza





Dubai

    


Mexico






Maldiverna





Zanzibar


        



Paris



London





Hawaii




Fiji- öarna




VästIndien-kryssning



Karabien




Vill även besöka Ishotellet någon gång i mitt liv, och se norrsken :)


 




Vissa av ställena har jag redan varit i men vill besöka dom igen.
Som ni ser är jag en sommar-människa! Älskar stranden, solen, bikinis, solbrillor, färglada drinkar, sena kvällar, fest, och all glädje som sommaren innebär!

Nu måste jag snart bestämma mig var jag ska resa till sommaren som såsmåningom börjar närma sig... Eftersom jag har så många önskemål måste jag nästan köra efter uteslutningsmetoden. 
Thailand och Chile får vänta för dit måste jag åka när det är Vinter här, för då är det sommar där, vissa av platserna såsom: Dubai, Karibien, VästIndien, Zanzibar, Paris, London, Grekland är platser man kan ta närsomhelst senare i livet, men vissa är platser som man måste besöka nu nu nuuuu!! Dels för att vissa är partyställen (som inte är så passande om man har familj) dels för att jag helt enkelt vill dit nu :)  
Det som väger mest just nu är: USA, Spanien, Ibiza eller Mexico.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0