KALAS & BIO

I helgen hann jag med en hel del..
I lördags var jag på två Kalas. Först hos J:s mamma som fyllde år... vi åt fondue, Supergott!! :) Och en jättegod chokladtårta!! Jag skämde dock ut mig lite väl mycket med massa pinsamma kommentarer :P
Och sedan var det kalas hos en vän till familjen. roligt att se folk man inte sett på länge!  Efter det var jag med Micki, Sofie och Emmeli.
Pratade om en massa olika saker, drack och spelade spel till 3 på natten :) Spelade bland annat Med andra ord, SJUKT ROLIGT!!!  :) jättemysig kväll!






Fågeln satte sig på mitt huvud... haha.. så söt..







I Sönags började jag dagen med en låååång lång-promenad och sedan åkte vi till Malmö och såg Avatar, IGEN :) Fast denna gången i 3D, skitbra film!!





älskar smör-kryddan till popcorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0