Rosa diamant....

Idag tappade jag min näs-piercing, i sömne tror jag? eller när jag duchade... den har jag haft jättelänge, jag tåler inte de vanliga, men denna är i äkta guld och den är liten och fin så det känns trist! :( 
Jag var tvungen att sätta in en så att inte hålet stängs igen, men jag hade inga fler fina hemma, den enda jag hade var en rosa liten diamant som är mycket större än den jag hade....  så nu går jag runt med en fet stor ful rosa diamant på näsan, som jag köpte den för några år sedan.. haha... skitfult!!



By the way, igår åt jag bakad potatis med min egen påhittade röra som är världens godaste!!!! Tycker jag iallafall :) Ni måste testa den!!

- Creme Fraiche
- Påläggs-skinka eller kalkon (skivat)
- stekt bacon (välstekt!!)
- purjolök
- rödlök (hackat)
- salt & Peppar.

Allt blandas till en röra, sedan äter man det med bakad potatis med smör, salt och grillkrydda! Supergott!!
Min favoritmat!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0