Oh my!

Hade en riktig down-dag igår.. Låg nog hela kvällen och surade och tänkte negativa tankar om allt och alla! haha.... Ibland har man sådana dagar. Det jag brukar göra då är att antingen ta ett bad och koppla av eller så får jag för mig och städa hela lägenheten och så tar jag diskborsten och börjar diska våldsamt. Som tur var gjorde jag det förstnämnda igår... :P och sen la jag mig i sängen med min laptop och pratade lite med gamla kompisar...  Idag mår jag mycket bättre. Som tur är, för ikväll ska vi få besök. Gäller att vara Tip Top då!:)
Apropå dålig dag, imorse när jag var på väg till övre så stod ett gäng hönor och blockerade hela vägen, minst 20 hönor, och dom vägrade flytta på sig!!!!  Jag försökte på alla möjliga sätt; att gå nära dom, be dom snällt att flytta på sig, bara gå rakt fram, men inget hjälpte...det var en smal väg så jag kunde liksom inte gå runt dom heller... dessutom var jag redan försenad till taxin så jag var superstressad... Jävla hönor!!! haha..

På tal om något helt annat så har vi hittat en tjej som jag ska fotas med :) Tack till er som skickade mail, men tyvärr blev det någon helt annan som fotografen hittade :)
Ska bli skoj!

Känner att jag har haft lite tråkiga inlägg här på senaste... får se till att lägga in något kul snart! Något speciellt ni vill se/läsa om? tell me, tell me :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan väll vara med "J" så kanske dagen blir bättre.

2010-02-18 @ 21:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0