Min blogglista!

Jag tänkte härma Anne lite och lägga upp vilka bloggar jag följer :)
Det är faktiskt så att det nästan blir som en sorts beroende att gå in på vissa bloggar i stort sätt varje dag!
Jag blir lätt uttråkad, så jag tröttnar på de flesta bloggarna ganska fort.. hehe..  jag behöver variation, och därför har jag alltid skiftat mellan många bloggar.

Men där finns vissa som jag aldrig tröttnar på som jag följer, Så här rankar jag min blogglista:

www.kenzas.se:
 Denna bloggen har jag följt sedan hon startade den nästan, så det har blivit som en vana att följa den. Man har följt med sedan hon var en helt vanlig tjej med massa problem (innan hon blev känd) och sedan hängt med och sett hur det har utvecklats och hur hon har kommit att bli så stor och ha så många olika roliga jobb! Väldigt jordnära och snygg tjej. Hon har dessutom alltid fina bilder, både på sig själv och på "outfits" och liknande.

www.kissies.se: Väldigt underhållande! Roligt att läsa allt skit hon kommer på :) Roliga (tillgjorda) bilder, och "serieklipps" hon lägger in. Även denna bloggen har jag följt sedan innan hon blev "känd".
Det roligaste är att höra folk eller läsa kommentarer om hur folk hatar henne, och hur hon kan tänka si och så... det är så jävla roligt att folk inte fattar att allt är tillgjort och extremt överdrivet. Hon är ju egentligen smart?! (Däremot hade jag själv aldrig bettet mig på sättet hon gör, allt kommer tillbaka någon gång i livet. Även om jag hade tjänat pengar på det, så hade jag inte viljat bli hatad av hela världen :)

www.tyras.se: Denna bloggen följer jag lite från och till, tyckte den var mycket bättre förr (ca 1 år sedan). Men det är iallafall en glad och rolig tjej som tycker om att bjuda på sig själv!

www.annenimtoft.blogg.se: Sedan jag upptäckte att Anne hade en blogg så har jag följt den :)
Hur kul det än är att läsa kända bloggar så är det ALLTID roligare att läsa vad ens kompisar skriver. Gillar Anne och hennes inlägg!

www.metrobloggen.se/emmelis: Som ovan, älskar jag att läsa om vad mina vänner hittar på, så denna är klockren! Världens sötaste är hon dessutom :) Synd att vi inte träffas så ofta, men det får bli mer av det!! 

www.snoffan.blogg.se : Ganska nyligen jag upptäckte att hon hade en blogg, och sen dess har jag nog läst igenom hela :)
Samma gäller här! Vi får se till att träffas oftare :)
Systrarna Olsson, HÄRLIGA TJEJER :)


 

Bloggar jag kollar till ibland:

Natacha

Katrin Zytriomerska
(eller hur det nu stavas?): Jävligt rolig! Alltid skratt om man går in där och läser.

Marie Plosjö: Från början beundrades jag av hennes välformulerade och utvecklade text, men hon är ganska tråkig egentligen, man behöver inte skriva en hel akademisk text för att bevisa att man är smart. Dessutom gillar jag inte riktigt att hon är så filosofisk, ifrågesättande och bohemisk?! haha

Foki: Också en blogg jag bara tittar till ibland, gillar allt under hennes kategori "Fokis News" som är bilder på en massa knäppa/intressanta saker mellan himmel och jord. roligt att se! För övrigt tycker jag inte hennes liv är speciellt intressant, mest en blogg för småflickor.


 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Naw va gulligt av dig=) Kul att du läser min blogg, Läser din oxå varje dah hihi...

2010-02-15 @ 15:46:20
URL: http://snoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0