Boys boys boys

Mina läsare har fördubblats sen förra vecka, inte illa! ;)

Vad jag har förstått så är dom flesta av mina läsare killar, kan det stämma? Märker det både bland kommentarerna, mail jag får och många som säger det till mig. Får väl komma på lite mer som är intressant för killar då kanske ?

Vet inte varför men jag har alltid haft mycket killar runt omkring mig. Under hela min uppväxt nästan, förutom när jag var liten, då hade jag många flick-kompisar :) Men annars har jag  nästan bara haft kill-kompisar och några enstaka bra tjej-kompisar (+ en massa ytliga vänner) 
Jag har alltid kunnat prata om allt med mina killkompisar och litat på dom mer än på tjejer. I alla fall under tonåren då var stor rivalitet mellan tjejerna. 
Men det var iallafall roligt att ha så många killar att prata med och göra i stort sett allting med.
Nu har det förändrats en del. 

 
Har väl helt enkelt haft turet att ha underbara killar runt mig :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0