Veckans Hiss & Diss!

HISS   

Mina vänner. Det har alltid gått lite upp och ner för mig när det gäller vänner genom åren. Gamla vänner som försvunnit, nya som dykt upp, lögner, orättvisa, svek, avundsjuka, ytlighet osv osv.
Men nu känner jag mig lyckligt lottad över att ha de fina vännerna jag har. Vi kan prata, de lyssnar, jag lyssnar, vi har kul, vi skrattar, vi delar sorger, vi delar lycka.
Uppskattar dom alla så himla mycket och är glad att jag har dom.
jag älskar er    


Julen, Vad är mysigare än julen? Speciellt svensk jul! Så himla fint med alla fina adventsljustakar, julgranar och alla ljus-slingor ute i stan. Älskar känslan! Man känner sig som ett litet barn igen varje gång det är jul.


Hundrasen Pomeranien, någon som såg programmet It´s me or the dog i söndags? Där var en hund av denna ras, som hette Peanut. Det var den sötaste hunden jag någonsin sett. haha. 





DISS
   

svartsjuka tjejer (Och ännu dummare killar)! Att man inte ska kunna komma på en fest för att någons flickvän inte vill/klarar att jag är nära hennes pojkvän?! Väx upp folk! Och fixa era problem för er själva!
Folk är för fega/dumma för att stå för sanningen eller säga ifrån.
Det är lättare att blunda för det och skylla på någon annan. eller hur?!
Ska det gå ut över mig att andra har problem med sin självkänsla? När jag inte ens gjort något?! Vissa gör saker, andra tror och inbillar sig saker... Jag är trött på att få skulden för saker jag inte gjort. Nä, löjligt detta!! Men men... Man kan ju ta det som en komplimang. ;)


Skånetrafiken SUGER STORT, i alla fall när det gäller taxi-resor. Fått vänta i över en haltimme vissa morgnar när jag ska till jobb. Obildad personal har dom också när man ringer till dom!


Äckel-killar som ska dansa (på) med en. Senast i lördags när vi var ute kom det fram sådana hela tiden. Hur mycket tror dom om sig själva egentligen? Dom är inte ens snygga men kommer fram med en överdos av självförtroende och tro dom kan ta en med storm.. Dom ger inte upp heller, dom insisterar tills någon annan kille kommer och räddar en. Ingen respekt. fii fan. BIG NO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0