party

Hade riktigt kul igår på Julfesten!! Riktigt jävla kul!!! haha... Kul att träffa folk utanför jobb, vissa roligare än andra.. ;)
Efter privé gick vi vidare till Swing inn, Världens sjukaste vakter jag varit med om. Dom var sjukt otrevliga mot allt och alla, dom är nog väldigt olyckliga dom stackarna...
Det jag blev mest förvånad över är att jag kom in över huvudtaget När det var 30 års gräns! Många från jobb kom inte in för dom va 28 osv,, så kommer jag in som är 23?! aja, jag klagar inte ;)
Skitbra musik hade dom.. och rligt folk. Fast 40+ är riktigt knäppa alltså.. speciellt vissa kvinnor.. haha
¨
Nu är det på med klackarna igen så ska jag på fest.. Sen blir det kräm! Kinky night! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0