money

jag är helt pank!! Har handlat upp alla mina pengar i julklappar och festat bort det lilla jag hade kvar. :( haha... Tur man får pengar nästa vecka igen...  för jag har nån enstaka julklapp kvar alltså!!

Annars har jag ju faktiskt 60 kr i Nellypengar tillgodo... fick ett mail om det förra veckan... det kan ju alltid vara bra att ha?! Den stora frågan är bara hur dom ser ut- kanske som monopolsedlar fast det står Nellypengar istället? eller små plastmynt där det står nelly på? hmmm (internskämt för er som inte förstår)
^^



Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha!

..älskar att du gjort "egna" nellypengar! :D

..annars kan du ju alltid skriva ut dom o rama in dom, om ifall att du INTE får riktiga nellypengar liksom.. ;) <3

2010-12-14 @ 19:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0