Moahaha

Kom att tänka på en rolig sak... :)
När jag och Anna hade vår födelsedagsfest så gjorde våra vänner en låt om oss (på skämt!)

En dag hade jag min laptop på jobb för att jag skulle föra över lite bilder till min externa hårddisk...
Jag öppnar vad jag trodde var en bild, vilket i själva verket var ett videoklipp på den låten som vi filmat. Volymen på datorn var maxad! och så måste jag tillägga att korridoren där jag hade mitt kontor alltid är tyst och väldigt lyhört. Så jag tror ALLA i korridoren hörde låten.
Jag fick PANIK och försökte få tyst på den. tryckte på alla knappar men det blev bara värre. Jag klickade först ner videon, sen upp igen, sen försökte jag hitta volymknappen, men tryckte fel knapp.. (allt detta inom loppet av några sekunder, men kändes som en evighet när högtalaren bara skreek ut det.)
Till slut stängde jag igen datorn och trodde att den skulle bli tyst då, men neeeejdå den fortsatte, givetvis! så jag fick öppna den igen.... (min data är redan trög som den är så allt tar extra lång tid) eftersom jag tryckte som en galning så hakade den upp sig... till sluut, när hela låten redan var spelad så kunde jag trycka bort den.. haha

Tyvärr försvann videon vid ett senare tillfälle men här kommer texten:

Paulina är vacker med ält stora bröst.
Anna är smecker, en farlig jävla röst!

Anna hon har ett jävla temperament
Paulina är grym på att shota massa rent.

Båda dom klär sig som ett par flator
Ni borde verkligen gå på mörka gator.

Men ni är fina och glada som få
Ni får oss alltid att festa och vara på.
Vi grattar er bägge på er stora dá,
med ett stort, stort Hipp Hurra!

Tänk er Kim sjunga det här som en riktig manlig rappare (Skithögt) och resten av gänget klappandes med händerna i takt....



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha.. så jävla bra...

kan riktigt tänka mig situationen på jobb :P

2010-12-08 @ 10:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0