grått!

Tro det eller ej men det känns faktiskt helt OK att ha börjat jobba igen! Allt kommer in i sin rytm och alla rutiner man har skitit helt i under sommaren är tillbaka igen, skönt på ett sätt faktiskt! Man har bättre koll på allt.
(Skulle ju självklart inte tacka nej till att vara ledig ALLTID) Men jag försöker tänka positivt!
Känns ju verkligen som hösten har kommit nu när det är så regnit och grått ute :(

Dock ser jag faktiskt framemot en del saker som hösten för med sig:


Höst kollektionerna (Hösten är nog perioden då mest snygga kläder kommer ut!)
• TV-serierna som börjar så småningom (Bl.a mina favoriter GossipGirl, Vampire Diaries, DesperateHousewifes m.m.)
Alla mysiga tjocktröjor och koftor man har på sig
Mysa med en bra film eller bok under en filt
Kunna tända en massa ljus i hela lägenheten :) 






MEEEN, vi får hoppas på lite sommar till innan allt detta :) Oavsett vad så har vi ju faktiskt haft den finaste sommaren på läääänge här i Sverige, så jag ska inte klaga, jag är helnöjd! :)

Usch, Har sovit så dåligt de senaste nätterna! Har börjat få mina anfall igen!! :(  (mer om det i nästa inlägg)
Så ikväll ska jag bara ta det lugnt! Det blir Hemma-spa... ansiktsmask, inpackning, skrubba hela kroppen, måla naglarna, och efter det film och chips med mig själv :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0