Bakis som in i helvete!

Blev filmkväll med mina favorit tjejer i fredags.
Vi sprang runt som yra hönor inne på hemmakväll... haha
Det blevtill slut Sorority Row och Jenniders Body. Kan säga att efter denna filmen gillar jag inte Megan Fox längre.. hahaha
Vi åt massa godis, chips och läsk och hade hur trevligt som helst.

Igår visste jag inte vad jag skulle hitta på. Vädret gjorde ju att man bara ville bädda ner sig i soffan med en bra film. Så det gjorde jag! Blev så rastlös till slut så vid 11 träffade jag Emmeli som gick en runda med Iza.♥ Jag följde med upp till henne så började vi dricka och snacka en massa...så bestämde vi oss för att gå ut. Sen kom Anna också..  Eftersom allt blev så sent så kom vi inte till Uppenbar förrän vid 2. Lönt? haha.... Där var iallafall en massa roliga människor denna gången :)


Kommentarer
Postat av: L



Trodde du verkligen att dom filmerna skulle vara bra =) ser ju till och med sämre ut än eclipse.



Själv blir det The Expendables.



2010-08-17 @ 17:46:46
Postat av: Paulina

Hahah... jo i och för sig.. Men eclipse var ju bra!!! :)

Var The expendables bra då? Den går på bio nu va?

2010-08-18 @ 10:14:16
URL: http://mepaulina.blogg.se/
Postat av: L

Gillar man gammla och "nya" testosteron killar och mycket action ska man se denna =)



jag förväntade mig inget men jag gillade den, man får ta det för vad det är.



Var längesen jag såg en bra riktigt bra film på bio. såg att du sett Inception var sugen att se den men alla vänner har ju redan sett den så jag får väl vänta på den kommer på DVD.

2010-08-18 @ 20:35:53
Postat av: Paulina

Okej, inte riktigt min typ av film, men den är säkert bra!



Men!! Inception är ju nästan ett måste på bio!!! :P

2010-08-19 @ 13:00:13
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0