Pour som sugar on me!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser man på, du raderar mina kommentarer!!!



Känns det jobbigt nu när där är folk som inte längre orkar med dina lögner och ditt svineri??? Berättar inte du sanningen så vet jag någon annan som kommer göra det.

2010-08-10 @ 13:48:18
Postat av: Paulina

dina kommentarer? EN kommentar!

Tycker inte du har rätt att yttra dig när du inte ens vågars kriva ditt namn! Du är pinsam!

Orkar med mina lögner??? tror aldrig jag har ljugit för dig, och om du inte orkar med mig, försvinn! :P svårare än så är det inte!



Hota du hur mycket du vill, jag bryr mig inte, för jag har inget att dölja, sorry! ;)



Suck, tycker synd om bittra människor!

2010-08-10 @ 14:18:28
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0