Madrid!




Tänkte lägga in lite bilder från när jag var i Madrid i början på min semester... har ju glömt att göra det?!
Kom och tänka på det när jag tänkte på Micki, som jag saknar!!
Jag var där bara fyra dagar men sjukt kul hade jag!
Orkar inte skriva allt vi gjorde, för det var FÖR mycket... Men jag skriver lite på vissa bilder istället.
Svårt att välja bland alla 1000 bilder :P När jag har tid ska jag göra en FET mapp på Facebook, eller Album heter det kanske... och lägga in bilder från
Sommar 2010
! Som har varit alldeles underbar! More to come! ;)


Självklart så åt vi Paella!! Så himla gott... Och Sangria i MASSOR!!! Bästa!

Vi var i en av Madrids största discon och dansade,
kommer dock inte ihåg vad den heter :S


Där var 7 (STORA) våningar om jag inte minns fel, alla våningar
hade olika musikstilar, vi höll mest till vid HOUSE!
Längst upp var där en "relax-avdelning" Supermysigt!!

De hade en massa snygga dansare

My Doll!! Min favorit, jag blev kär! ♥
 
Och Micki blev kär... haha..

Shoppade loss





La Latina var namnet på en bargata.


Mickis trevliga vänner!


En drink som innehöll 80% Absolut Vodka, 10%is och 10%läsk.. haha



Tack Mickii för du visade mig runt i underbara Madrid!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0