Invasion av flugor!


Igår när jag kom hem vid 22.00 går jag in i sovrummet och tänder lampan, så ser jag att rummet är FULLT av flugor, ni vet sådana där stora, svarta, klibbiga? Skitäckligt!!!
Dom fanns precis överallt!! På väggar, tak, sängen, möblerna och resten flög runt. Helt sjukt! Har aldrig sett så många flugor! Det enda jag hörde var deras surrande ljud. (En fluga låter rätt mycket.. tänk då det ljudet gånger 30!!) Det var värsta skräckfilmscenario!! hahaha 
Och det sjuka var att det är helt rent och fint hemma... Har varit duktig med att storstäda den senaste tiden...Och där var inga matrester, ingen disk, inga sopor som stod framme och fönsterna var stängda. fattar inte det?!?! Har dom något bo hemma som man inte har sett? Tog ca en timme att bli av med alla! Usch vad äckligt!




så gnuggar dom "händerna" så där ondskefullt... hmm... undrar vad dom planerar?
kände mig verkligen som huvudrollen i en skräckfilm! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0