trist

Jag tycker det är så himla synd att när de kända stoblaggarna köper något så har alla det sen. skittrist!
Visst, jag får också inspiration från olika modebloggar och köper ibland de plagg jag tycker om eller liknande.
Men det har hänt mig ett par gånger att jag köpt något som jag tyckt var fint, ett par dagar senare ser man att en känd bloggerska har köpt det, då vet man att alla kommer att ha det! inte alls kul om alla har samma jacka eller samma bikini på stranden tillexempel! Jag har faktisk funderat på att lämnat tillbaka saker någon gång pga detta. 
Hände nu igen!! Köpte en fin bikini för några dagar sedan. Funderar på att lämna tillbaka det nu! arg*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0