Mina inköp

Nu ska jag äntligen visa vad jag köpte när jag var i malmö och shoppade + paketen jag fick hem igår. (Har fått klagomål på att jag inte har lagt upp det än :P )


Handdukar och tygkorgar från HM Home


prydnadskuddar till soffan, Valde mellan rosa och Lila, det fick bli lila eftersom vi har lite andra detaljer i lila.


Fin skål som jag dekorerade med hjärtan



Jag är Kär! Även fast klacken är hög så är dom jättebekväma tack vare platån.




Paljettbikini från Friis& Co.


Korsett+ trosor. Denna var för liten :( Så jag får skicka tillbaka den.


Detta fick jag i present. En T-shirt från Carlings med en söt Psycho pingvin :) + Britney Spears Parfymen Fantasy- Circus


Vit enkel klänning


Jeansskjorta som jag länge viljat ha.


Lite sovtrosor, armband och strumpbyxor


Bikini i Korallfärg. Älskar den färgen! Jättefint när man är brun till sommaren :)



Det var nog allt tror jag :) Blir lite till imorgon, ska till Malmö igen. Den här gången på jakt efter vardagskläder, stort behov av det just nu. Har mest Partykläder.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0