Jag mår bra!


Jag har mått jättebra nu ganska länge och det känns så jävla skönt!
Ni som läst bloggen från början vet att jag har mått dåligt ett tag... men inte nu mer! 
Jag tänkte på det idag..... det är något som saknas, något som känns konstigt, annorlunda. - Jag har blivit av med den tyngden jag bar på varje dag, VARJE sekund! Det som tyngde mitt hjärta som jag nästan hade vant mig att leva med. Mina hjärnspöken och ångesten har försvunnit, allt skit har försvunnit från mitt huvud, det är inte viktigt för mig längre. Jag har lyckats bli av med den. Och det känns UNDERBART! 

Man kommer alltid att ha kvar sina upp och nedgångar, livet är en berg & dalbana. Men nu känns det bra!


förvirrad. glad. besviken. kär. dans-sugen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0