Godmorgon!

Hoppas ni har sovit gott. Själv har man haft mardrömmar och sovit alldeles för lite. Fick dessutom springa till taxin för att hinna till jobb.
Det är viktigt att början på dagen blir bra så att hela dagen ska gå bra. Det påverkar mig jättemycket, minst sagt påverkar det mitt humör. Har jag sovit dåligt och vaknar på fel sida så blir allt oftast helt fel... Men vaknar jag pigg och glad så går allt bra... Jag är på gott humör, hinner äta fruktost, hinner fixa mig osv, allt bara flyter på.

Men enligt Aftonbladets horoskop så ska jag ha en fin dag iallafall. Så jag litar på det :)



Tvillingarna 22/5- 21/6

Onsdagen blir charmig och rolig, och du lyckas riktigt bra med det mesta du satsar på. Fin kväll.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0