Heidi Montag

Har haft en lugn helg, behövdes! Nu mår jag mycket bättre efter förra veckan som var så jobbig.

Satt mest hemma och kollade på TV, bl.a The Hills, som dom visar i flera timmar på helgen. Jag hinner ju aldrig att se det i veckan så jag passade på att kolla på en massa avsnitt i helgen. Någon mer som följer serien?? Jag tycker det är väldigt kul att kolla på. :)
Tycker alla tjejer som är med är så söta, har alltid gillat Heidi speciellt. Jag kollade på lite bilder på dom från tiden innan dom blev kända, och GUD vad plastikkirurgi kan göra mycket! haha...




Heidi, FÖRE:
 


Heidi, EFTER:







                                 Lauren Conrad och Heidi Montag, FÖRE & EFTER





Lauren är lika söt då som nu, men Heidi hade jag inte känt igen på dom gamla bilderna om jag inte vetat att det var hon. 


Kommentarer
Postat av: The Hills & The City

Hej hej =)

Allt bra med dig? Ville bara påminna dig att imorgon kommer dom nya avsnitten upp av The Hills & The City=)

LÄngtar gör du?? Kika förresten in i bloggen o kika in min nya tävling, You will love it =)



Puss & Kram Hillsandcity

2009-10-14 @ 00:21:49
URL: http://hillsandcity.blogg.se/
Postat av: The Hills & The City

Hej Hej!

Ville bara säga att dom nya avsnitten av The Hills & The City är uppe i bloggen NU=)

Kika in =)



Och missa inte tävlingen jag har i bloggen nu=)

http://hillsandcity.blogg.se/2009/october/tavling-nr-5-goldwellse.html

2009-10-14 @ 15:44:45
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0