Nu är det gjort!!!!

Nu har jag tagit sprutan mot Svininfluensan. Har varit så mycket snack om det nu den senaste tiden och alla argumenterar mot och för sprutan. Orkar inte höra det mer. Egentligen är jag mot för mycket medicinering, tar knappt panodil eller alvedon. Tycker kroppens immunförsvar själv ska vänja sig att klara av olika hot mot kroppen. Om man vänjer kroppen vid mediciner så blir ens egen immunförsvar svagare och klarar inte av olika påfrestningar utan medicin. Men nu har jag iallafall tagit vaccinet, vill hellre vara skyddad mot influensan, tror inte sprutan är så farlig som vissa påstår, återstår att se om jag fortfarande lever efter 12 timmar... :P Har iallafall satans ont i armen nu :(









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0