Helgens bravader

I helgen hade jag, Jonte, Martin & Sophia årets Halooweenfest!
Vi kom hem till dom 9 på morgonen, åt frukost och pysslade hela dagen med dekorationer, spindelnät, fågelskrämma, lik, spindlar, skellett, råttor, blodiga gardiner, spöken och dyllikt.  Själv blev jag riktigt nöjd med resultatet, det var riktigt spökligt och läskigt överallt. Till och med skrikande ljud och allt. :)
Runt kl 20.00 började gästerna komma, det var kul att se allas olika utklädnader. Där var träsktroll, pirat, mumien, Jokern som sjuksköterska (som vann priset för "Best costume"), häxor (en utklädd, andra riktiga), djävul, död miss Universum och t.o.m själva döden var på besök! Jag tyckte de flesta var riktigt bra utklädda, kul att se! :)
Martin och Sophia var ett dött brudpar, Jonte var Pennywise i filmen "Det" och jag var en Black Angel!
Det blev väldigt lyckat och en riktigt rolig fest.
Kvällen slutade inte riktigt som jag ville, blev lite skandaler, bråk, besvikelser och människor som inte vet hur man beter sig, Men förutom det hade jag riktigt roligt!! :)


Här kommer lite bilder:











    


so cute!





   


   











Jag tyckte Pennywise var bäst!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0